Välkommen in till min studievärld. Allt inom min tid som student kommer ni att kunna hitta här! Hälsningar Yvonne

tisdag 1 juni 2010

Vi behöver inte köpa trisslotter!


Inte för att få mer spänning i vardagen i alla fall...

Idag har jag fått tråkiga men på sitt sätt jätte goda nyheter. Några av mina kusiners hus har exploderat i natt. Det hade börjat brinna, pappan och ena kusinen hade vaknat och sprang ut ur huset. Den andra kusinen jobbade natt. Pappan försökte släcka elden men en granne fick med honom ut. Väl ute så exploderade plötsligt hela huset och kvar finns ingenting. :(

Men den goda nyheten i det hela är att ingen blev skadad! Helt otroligt nog så klarade sig alla utan en skråma!!! De har förlorat absolut ALLT och även grannarnas hus har tagit skada av explossionen.

Liten konstig dag blev det idag. Jag är så tacksam över att mina kusiner och deras pappa lever!

/Yvonne

4 kommentarer:

  1. Vilken änglavakt de hade!
    Passar på att skicka en stor kram för jag misstänker att du behöver det ♥

    SvaraRadera
  2. Fy så otäckt! Vilken fasa! Men lycka ändå att ingen blev skadad, man får vara glad för det som är viktigt på riktigt. *ryser* Kram!

    SvaraRadera
  3. Nämen fy.........det var otäckt att höra men skönt att det gick bra med släktingarna iaf.

    SvaraRadera
  4. Usch, Yvonne du är verkligen drabbad av allt möjligt denna vår. Skönt att det gick bra med dina släktingar!

    SvaraRadera