Välkommen in till min studievärld. Allt inom min tid som student kommer ni att kunna hitta här! Hälsningar Yvonne

söndag 6 juni 2010

Sola i Karlstad imöra!

Japp imorgon är dags att fara iväg till KAU igen! Väldigt trevligt ska det bli :) Denna gång ska vi redovisa våra gestaltningar och vår redovisning är inte förrän på tisdag! Det känns väldigt bra så det ska bli så otroligt kul att visa fram det vi har gjort! Vi har verkligen lagt ner själ, tid och engagemang i detta projekt!!

Solen har strålat varmt hela helgen så jag hoppas den fortsätter så imorgon i Karlstad!

/Yvonne

1 kommentar:

  1. Ja, er redovisning av er gestaltning gick ju jättebra! Hoppas att du kan använda någon av bilderna jag tog, men jag vet att Rickardh tog också ifall du inte kan använda några av mina.

    SvaraRadera