Välkommen in till min studievärld. Allt inom min tid som student kommer ni att kunna hitta här! Hälsningar Yvonne

torsdag 10 juni 2010

SOMMARLOV!



Nu är allt som ska vara klart i skolan, färdigt och inskickat. Jag passar på att tacka alla härliga studenter och lärare för en rolig och utmanande termin! Ser fram emot nästa termin men lite sorgligt att vi nu separeras från våra blivande svenska/engelska lärare. Lycka till pojkor och flickar! ;)

Nu ska jag njuta en förhoppningsvis solig svensk sommar med många roliga inslag. Efter sommaren händer stora saker då min stora son ska börja i skolan!

Trevlig sommar på er!

Kram Yvonne

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det en frihetskänsla efter en hård termin med många utmaningar (som du också har konstaterat)! Jag får önska er blivande fritidspedagoger lycka till också! Jag som du tycker att det är lite sorgligt att vi inte får hänga samman längre.

    Jag håller med dig, jag hoppas verkligen också på en solig svensk sommar.

    Trevlig sommar!

    Kram, Anna

    SvaraRadera
  2. Jag ser mest fram emot en ny termin med betydligt mindre sjukdom och olyckor... ;) Kram!

    SvaraRadera