Välkommen in till min studievärld. Allt inom min tid som student kommer ni att kunna hitta här! Hälsningar Yvonne

måndag 31 maj 2010

Studera mera!!



Det känns som om slutspurten har påbörjats! Jag läser just nu Lärandets konst, försöker lita ut hur vi ska få ihop allt (och i tid) när det gäller gruppgestaltningen som vi ska redovisa nästa vecka. Samtidigt har jag börjat tänka på slutuppgiften som är en uppsats som täcker hela kursens föreläsningar och litteratur.

Ena sekunden känns det näst intill omöjligt att hinna med allt, medan jag i nästa sekund känner att jag har kontroll och kommer klara detta fint. =)

Studera mera är orden som gäller denna och nästa vecka!

/Yvonne

1 kommentar:

  1. Jag känner precis som du och dessutom är jag inte så säker på att jag förstår den sista uppgiften så bra. Ingen bra känsla så här i slutet på terminen.

    SvaraRadera